среда, 26 августа 2020 г.

Олександр Шовковський іде в політику Колишній воротар "Динамо" балотуватиметься в Київську міську раду від партії "УДАР".

Колишній воротар київського "Динамо" Олександр Шовковський буде балотуватися в Київську міську раду від партії "УДАР". Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко під час передвиборного з'їзду партії. "Цю людину знають багато українців, він присутній тут віртуально - ось маленьке звернення від нього", - сказав він. "Я як людина активна і небайдужа хочу долучитися до змін у нашій столиці і нашій країні. Я досягнув успіху у спорті і налаштований на успіх у політиці. Я вдячний Віталію Володимировичу, який запропонував долучитися мені до команди УДАРу. Я не підведу", - сказав Шовковський у відеозверненні, яке показали на з'їзді. Нагадаємо, у "Динамо" Шовковський виступав з 1993 до 2016 року. За цей час він побив велику кількість українських рекордів: за кількістю матчів у всіх турнірах, за кількістю матчів у чемпіонаті України, за кількістю матчів в історії "Динамо", за кількістю матчів у Лізі чемпіонів. З вересня 2018 року Шовковський є асистентом головного тренера збірної України з футболу. https://lb.ua/news/2020/08/26/464616_oleksandr_shovkovskiy_ide_politiku.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий