понедельник, 11 ноября 2019 г.

«Пропонували вирішити питання» . «Укренерго» Ковальчук звернувся у правоохоронні органи через шантаж.

Про це Цензор.НЕТ повідомляє з посиланням на "Дзеркало тижня". "22 червня вперше отримав повідомлення від шантажистів телефоном і в телеграм-каналах. Присилали файли з документів, де є мої особисті дані, інформацію, яка, на думку тих, хто звертався, є нібито компроматом проти мене. Мені запропонували "вирішити питання", інакше погрожували оприлюднити матеріали через ЗМІ", - розповів Ковальчук. За словами керівника "Укренерго", він звернувся з цього приводу до правоохоронних органів. "Потім ... на телеканалі блогера Анатолія Шарія вийшло два відеоролики, в яких демонструвалися ті ж матеріали, якими мене шантажували", - додав Ковальчук. Також читайте: Дружина Шарія погрожувала Леменову за два тижні до нападу на нього: "Я лично попрошу людей, чтобы дали тебе хороших п#здюлей"https://censor.net.ua/ua/news/3159039/proponuvaly_vyrishyty_pytannya_glava_ukrenergo_kovalchuk_zvernuvsya_u_pravoohoronni_organy_cherez_shantaj

Комментариев нет:

Отправить комментарий