воскресенье, 23 февраля 2020 г.

Приходько в курсі

Друзі! Вчора, 21.02.2020, я писав, що у будинку екс-міністра закордонних справ часів режиму Януковича Леоніда Кожари застрелився (?) директор ТОВ "Спорт медіа проект" Сергій Старицький. Сьогодні, я готовий дати вам певні біографічні подробиці, які дадуть змогу зрозуміти, чому після слова "застрелився" я поставив знак питання. Отже: Свого часу, Старицький керував "Інтером". Цим каналом він керував за часів, коли його власником був Валерій Хорошковський. Валерій Хорошковський, як відомо, повернувся в Україну з мовчазної згоди свого колишнього підлеглого Володимира Зеленського і курує митницю в тіні маріонетки Нєфьодова. Також, Хорошковський має своїх людей в СБУ, яку також очолював за часів режиму Януковича. Один з цих людей заступник Баканова Дерев'янко. Хорошковський повернувся, і через деякий час знайшли мертвим Старицького... Далі: свого часу, а конкретніше у 2004-му році, через піар-структури Старицького, пройшла вся наружна реклама тоді кандидата в Президенти від влади Віктора Януковіча. Це не все по зв'язках Старицького з "сім'єю": Окрім "Інтера" Старицький керував телеканалом "Тоніс", а кому належав "Тоніс" до того як він став "ПРЯМИМ" та афільованим з Порошенком? Олександру Януковічу, "Саше-стоматологу", старшому сину Віктора Януковича, який зараз проявляє активність в т.зв. "ДНР", намагаючись стати там бізнес-королем. Та все ж, у версію причетності "сім'ї" до вбивства я не вірю. Мені версія з Хорошковським ближче хоча б тому, що я щось не чую про затримання Кожари, в будинку якого сталося "самогубство", не чую нічого про жодні слідчі дії... Все так, як ніби "так і треба було"... Варто задуматись.https://t.me/NazarPrykhodkoPlus/1551

Комментариев нет:

Отправить комментарий