среда, 16 сентября 2020 г.

Золото партій Канал Руху ЧЕСНО про гроші в політиці

Політична реклама у Facebook: хто найбільше витратив у серпні? У серпні українські сторінки у Facebook витратили на політичну рекламу 468,5 тисячі доларів. Від початку року ці витрати становили 1,53 мільйона доларів. У серпні за рекламу в соцмережах заплатили вдвічі більше, ніж у липні. З-поміж політичних партій у серпні на рекламу найбільше витратили “За майбутнє”, “Слуга народу” та ОПЗЖ, з-поміж потенційних кандидатів у мери в різних містах країни – Борис Філатов (Дніпро), Андрій Пальчевський (Київ) та Ігор Васюник (Львів). Більше інформації про особливості політичної реклами в українському сегменті Facebook - у статті нашої аналітикині (https://www.chesno.org/post/4207/) Наталії Патрікєєвої. https://t.me/zp_chesno/54

Комментариев нет:

Отправить комментарий