четверг, 10 сентября 2020 г.

"Якщо ви вважаєте, що слов'янські народи повинні бути роз'єднані - я проти", - Пальчевський про свою участь у шоу пропагандистки Кремля Скабєєвої. ВІДЕО

Голова української партії "Перемога Пальчевського", бізнесмен, телеведучий і кандидат у російську Держдуму в 1995 році від "Партії любителів пива" Андрій Пальчевський, розповів про цілі своєї постійної участі в шоу кремлівської пропагандистки Кремля Ольги Скабєєвої. Як інформує Цензор.НЕТ, в інтерв'ю BBC News Україна, Пальчевський пояснив, що мета таких дій - це бажання встановити мир. "Тому, що таких як ви пошлють, то буде кров литися тоннами. А якщо таких людей, які можуть знайти можливість не проливати крові, що я і намагався зробити... І коли я поїхав до Москви, надів зелений галстук, відчув усі приниження, які тільки можливі там для того, щоб показати, що в Україні новий президент, із яким можна знаходити спільну мову і припинити кровопролиття... Ви мене в цьому будете звинувачувати?.. Якщо ви вважаєте, наприклад, що слов'янські народи повинні бути роз'єднані - це ваша точка зору... Я проти. Я за те, щоб братні в минулому народи знаходили спільну мову... ", - заявив Пальчевський. Джерело: https://censor.net/ua/v3218560 https://censor.net/ua/video_news/3218560/yakscho_vy_vvajayete_scho_slovyanski_narody_povynni_buty_rozyednani_ya_proty_palchevskyyi_pro_svoyu

Комментариев нет:

Отправить комментарий