четверг, 23 июля 2020 г.
Працівники Одеського та Чорноморського торговельних портів влаштували мітинг під будівлею МІУ (фото) Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/transport/pracivniki-odeskogo-ta-chornomorskogo-torgovelnih-portiv-vlashtuvali-miting-pid-budivleyu-miu-novini-ukrajina-11086817.html
<Всього в заході взяли участь близько 50 портовиків. Вони тримали плакати: "Ні піратів в порту" і "МІУ = бездіяльність".
четвер, 23 липня, працівники Чорноморського та Одеського торговельних портів проводять мітинг під будівлею Міністерства інфраструктури України. Вони вимагають прибрати з портів Великої Одеси російські буксири і створити рівні правила гри, щоб державні і приватні буксири конкурували на рівних умовах у всіх портах України. На мітингу виступили керівники профспілок і співробітники обох портів. Всього в заході взяли участь близько 50 портовиків. Вони тримали плакати: "Ні піратів в порту" і "МІУ = бездіяльність". Керівник профспілки МТП "Чорноморськ" Сергій Бризгалов, виступаючи, нагадав, що 17 липня в порт Чорноморська зайшли два російських буксира. "У морський порт Чорноморська 17 липня зайшли два буксири: DIAMOND N і TOPAZ N. Ці буксири належать офшорній компанії з Гонконгу Henford Logistics Ltd, яка на 100% акцій належить Новоросійському МТП. Тобто, роботу українських буксирів забирають судна, що належать РФ. Це не може не турбувати нас. Це крах державності у морському транспорті", - заявив Сергій Бризгалов. ‹› 1/10 Пізніше до учасників мітингу вийшов в. о. гендиректора директорату морського і річкового транспорту Іван Іванчик. Відповідаючи на питання кореспондента, як так вийшло, що в умовах санкцій в українські порти потрапили російські буксири, які забирають роботу у портовиків, чиновник сказав: "Я тільки зараз почув, що там функціонують два буксири, які нібито належать якійсь компанії. Я вважаю, що це питання має бути вивчене компетентними правоохоронними органами. Вони повинні дати належну оцінку цьому. Моя позиція як громадянина - це неприпустимо ". Він також додав, що цим питанням повинна займатися СБУ. "У мене мало інформації, щоб щось коментувати - чиї це судна. Але якщо дійсно є підтвердження, що це так (що DIAMOND N і TOPAZ N належить російській компанії - ред.) - це неприпустимо. Суб'єкти господарювання, форми власності країни-агресора не можуть і не мають повноважень здійснювати свою діяльність на території країни, у відношенні якого вони здійснюють агресію. Я так розумію, що це питання відноситься до компетенції СБУ. Якщо це дійсно судна країни-агресора", - додав Іванчик. Нагадаємо, бізнесмен і активіст Дем'ян Ганул раніше заявив, що в Чорноморському порту українського державного підприємства вже кілька днів перебувають човни Diamond N і Topaz N компанії Henford Logistics Limited " (Гонконг), акції якої на 80% належать новоросійському торговому дому. Пізніше правозахисник і блогер Сергій Наумович на своїй сторінці у Facebook оприлюднив документи, які підтверджують, що буксири належать РФ. “Документи про те, що бенефіціарами фірми, яка володіє цими буксирами, є російська структура. Генеральний директор компанії Henford Logistics Limited – Інна Кузнецова, громадянка Російської Федерації. Крім того, з виписки з реєстру Гонконгу 2020 року випливає, що гонконзька компанія Henford Logistics Limited належить Новоросійському порту (РФ) з тим же директором — пані Інною Кузнєцовою. Вона ж була директором і 10 років тому", — написав Сергій Наумович. ‹› 1/9 Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/transport/pracivniki-odeskogo-ta-chornomorskogo-torgovelnih-portiv-vlashtuvali-miting-pid-budivleyu-miu-novini-ukrajina-11086817.html
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий