среда, 26 сентября 2018 г.

Угорщина піднімає градус, а логіка її дискусії нагадує російську - Клімкін після зустрічі з Сіярто

Міністр закордонних справ України Павло Клімкін провів годинну зустріч з міністром закордонних справ Угорщини Петером Сіярто. Про це повідомив Клімкін. "Зустріч надзвичайно непроста, оскільки Угорщина піднімає градус і в публічній площині, і в своїй політичній дискусії. Насправді та логіка, яку вони взяли в дискусії, не тільки в плані термінів, але багато в чому нагадує мені російську логіку: логіку начебто існування націоналістичних настроїв, логіку начебто свідомого переслідування угорської громади", - розповів Клімкін. За словами очільника українського МЗС, сторони дуже детально обговорили, що відбувається в угорських консульствах. "Оскільки він не хоче приймати нашу точку зору про те, що, власне, порушив угорський консул. І я знову йому дуже чітко пояснив: проблема не тільки в видачі паспортів. Звичайно, це проблема, але не тільки в цьому. Є друга фундаментальна проблема, чому Угорщина порушує міжнародне право і законодавство України. Якщо вона хоче це робити, відповідно до Віденської конвенції про консульські зносини, нехай вона запитає нас про це. І якщо ми це теоретично, звичайно, дозволимо, то тоді будь ласка. Але ми це не дозволяємо", - сказав він. Як зазначив Клімкін, угорські консули інструктують українських громадян, як приховувати своє нове громадянство, як приховувати нові набуті права і обов’язки, що є фундаментальним порушенням також нашого законодавства. "І навіть, як я сказав пану Сіярто, закликають маніпулювати з українськими документами, показуючи одні документи при контролі на нашій стороні кордону, а зовсім інші… До речі, я завжди згадую, я ж працюю над спільним митним прикордонним контролем – зі всіма країнами є прогрес, тільки з Угорщиною немає. Здогадайтесь, як у відомому прислів’ї "з трьох раз". Саме тому, що угорські консули інструктують наших громадян показувати один паспорт, а потім показувати інший паспорт. Ми в результаті годинної дискусії не досягли згоди щодо того, яким чином тлумачити цей інцидент. Я запропонував пану Сіярто самому відкликати консула. Я так розумію, що він з цим не згоден. Якщо відповідного рішення найближчими днями не відбудеться, він поїде додому. Це безумовно", - повідомив він. "Ми довго говорили щодо посади уповноваженого угорського уряду. Вони підтвердили свій намір змінити цю назву на попередню. Я сказав, що з цією назвою ми не можемо почати аж ніяк. Оскільки це розглядається нами як свідома провокація. І, звичайно, будемо працювати далі. Але той градус дискусії… Не тільки політичної дискусії, але й ці останні заяви, які я сприймаю насправді як полеміку, яка дуже схожа на російську. Я не хочу спекулювати, чому вона з’явилася, чи вона з’явилася після останніх контактів з російським керівництвом. Це не моя справа як міністра закордонних справ. Але, як у відомій дитячій грі, знайдіть десять розбіжностей в термінології і в тому, що кажуть", - наголосив Клімкін. За словами міністра закордонних справ України, з ключових питань сторони не досягли згоди. "І, я так розумію, не можемо досягти згоди, оскільки у нас принципово різне бачення, як допомагати угорській громаді. Але я знову сказав пану Сіярто: я дуже відданий тому, щоб допомогти саме нашій угорській громаді. Це наша угорська громада. Ми будемо з нею працювати, ми будемо їй допомагати. Ми не хочемо зробити угорців менш угорцями. Ми хочемо їх зробити угорцями і справжніми громадянами України. І будемо послідовно йти до цієї мети", - зауважив він. Нагадаємо, глава МЗС Угорщини Петер Сіярто перед початком переговорів зі своїм українським колегою Павлом Клімкіним пообіцяв дзеркальні заходи в разі вислання Києвом угорського консула через роздачу паспортів у Береговому Закарпатської області. За словами Сіярто, "все, що відбувалося в угорському консульстві в Береговому і в кожному угорському консульстві в Україні у зв'язку з наданням угорського громадянства, повністю узгоджується з угорським і міжнародним правом". Раніше Павло Клімкін заявляв про те, що консул Угорщини, який фігурує на відео з роздачею українцям угорських паспортів, не залишиться в Україні. Також слідкуйте за “Прямим” у Facebook, Twitter , Telegram та Instagram. https://prm.ua/ugorshhina-pidnimaye-gradus-a-logika-yiyi-diskusiyi-nagaduye-rosiysku-klimkin-pislya-zustrichi-z-siyarto/

Комментариев нет:

Отправить комментарий