воскресенье, 15 апреля 2018 г.

Кононенко розповів, коли уряд звітуватиме в Раді, та наголосив на необхідності призначити міністра охорони здоров'я

Перший заступник голови фракції Блоку Петра Порошенка Ігор Кононеко заявив, що звіт уряду у Верховній Раді планується наступного тижня.. "Наскільки мені відомо – планується на наступний тиждень звіт уряду. Мабуть, у депутатів будуть якісь запитання. Парламент має право приймати ті чи інші рішення. Але спочатку потрібно дочекатися звіту", - сказав Кононенко в ефірі каналу 112 Україна, передає прес-служба БПП.


Кононенко також зазначив, що, незважаючи на те, що депутати ще півроку тому проголосували за медичну реформу, яка поетапно реалізується, міністра охорони здоров'я досі не призначено.


"Позиція нашої фракції, що уряд має мати міністра охорони здоров’я, а не в.о. міністра", - наголосив заступник голови фракції БПП.


Раніше повідомлялося, що Комітет Верховної Ради України з питань охорони здоров'я рекомендував прийняти звернення до Кабінету міністрів про відставку в.о. міністра охорони здоров'я Уляни Супрун у зв'язку з незадовільною роботою.


За відповідний проект постанови авторства народного депутата від Опозиційного блоку Ігоря Шурми проголосували сім з 12 членів профільного комітету.


Згідно з позицією ініціатора проекту постанови, Супрун не має належної освіти, а також порушує українське законодавство, виконуючи обов'язки міністра більше шести місяців.


Сама Супрун заявила, що у відставку не збирається. Вона вважає, що "це найкраща реклама того, що реформа йде в правильному напрямку".


Уляна Супрун є виконувачем обов’язків міністра охорони здоров’я з липня 2016 року.

https://nv.ua/ukr/ukraine/politics/kononenko-rozpoviv-koli-urjad-zvituvatime-v-radi-ta-naholosiv-na-neobkhidnosti-priznachiti-ministra-okhoroni-zdorovja-2464238.html

Комментариев нет:

Отправить комментарий