четверг, 20 декабря 2018 г.

Навіщо викупили журнал БІЗНЕС та хто стоїть за проектом БІЗНЕС 100 Володимир Чеповий та Олексій Чуєв розповіли, навіщо викупили журнал БІЗНЕС та хто стоїть за проектом БІЗНЕС 100. ПОНЕДІЛОК, 17 ГРУДНЯ 2018, 14:30 - ЗА ПІДТРИМКИ ЖУРНАЛУ БІЗНЕС

 наш стрімкий час, коли підприємець живе в смартфоні, коли на глобальному рівні обговорюються інновації у соціальній сфері, коли розмиваються рамки індустрій, ніхто не може дозволити собі зупинитись у розвитку.


Як казала Королева в "Алісі в Задзеркаллі", доводиться бігти щодуху, щоб залишитися на тому ж місці. А щоб досягти успіху, треба бігти вдвічі швидше: шукати нові формати, нові способи впливу та взаємодії, створювати проекти, націлені не лише на отримання прибутку, а й на позитивні зміни в суспільстві.


У 1999 році Генеральний секретар ООН Кофі Аннан закликав лідерів найбільших світових компаній приєднатися до міжнародної ініціативи з втілення в життя принципів соціальної рівності та збереження навколишнього середовища.


Ініціатива, відома як Глобальний Договір ООН, по своїй суті є добровільним зобов'язанням компаній дотримуватися 10 принципів, що стосуються прав людини, стандартів роботи, охорони довкілля, протидії корупції.


Приймаючи 10 принципів Глобального договору, компанія демонструє свою прихильність до соціальної відповідальності бізнесу. Наразі до Глобального договору приєдналися понад 12 тисяч компаній з більш ніж 170 країн.


У 2013 році засновник Virgin Group Річард Бренсон створив ініціативу B Team. До неї мають право приєднуватися підприємці, для яких важливі не лише прибуток, а й зміна світу на краще. На думку пана Бренсона, до 2020 року членами B Team будуть понад мільйон бізнесменів з усього світу.


Проект такого самого смислового рівня створюється зараз і в Україні. Це БІЗНЕС 100, перше колективне медіа, створене в новому соціальному тренді — імпакт-інвестування.


Зараз БІЗНЕС 100 збирає українських бізнесменів, які сповідують цінності чесного та прозорого бізнесу, розуміють важливість соціального капіталу.


БІЗНЕС 100 хоче зробити правила ведення бізнесу рівними для всіх, змінити ставлення суспільства до підприємництва та підвищити ділову репутацію України в світі.


Чому цей проект необхідний українським бізнесменам, яка роль "білого" бізнесу, що важливіше — надприбуток або позитивні зміни?


Про це ми поговорили з Володимиром Чеповим та Олексієм Чуєвим, співзасновниками та ідейними натхненниками БІЗНЕС 100.


Володимире, почнемо з найголовнішого: навіщо? В країні криза, війна, корупція…


Володимир Чеповий: Якщо й діяти, то саме зараз. Бізнес — це і є рішення всіх проблем. Адже бізнес здатен вирішити будь-які завдання. Прогресивним підприємцям не байдуже, якою буде Україна в майбутньому. Просто їм треба навчитися взаємодіяти в масштабах країни, посилюючи ефективні соціально-економічні проекти один одного. Щоб прискорити закінчення кризи і мати міцний фундамент для стрімкого розвитку.




Існує маса асоціацій і "клубів за інтересами", організацій, які теж хочуть розвивати Україну. Чому саме БІЗНЕС 100, чим ви кращі та чому чесним українським бізнесменам слід стати співінвесторами проекту?


В.Ч.: Ми просто інакші. Вперше створюється колективне ділове медіа як екосистема для взаємодії, а не лише для читання. Це унікально й ефективно.


100 українських бізнесменів з доброю репутацією в бізнесі не просто стають інвесторами журналу з 26-річною історією, вони засновують інтегральну платформу для координації соціальних проектів, обміну досвідом, освіти, захисту бізнесу, просування бізнес-бренда України в світі та зміцнення ділової репутації українських компаній.


Платформою можуть скористатися всі бізнес-асоціації, об'єднання та клуби, а також малий та середній бізнес. Ми відкриті для всіх, хто веде бізнес чесно та прозоро.


Ви дійсно вірите, що в найближчому майбутньому можливо чесно платити податки і стати "білим" бізнесменом? Чи піде бізнес на це? Мені здається, що всіх все влаштовує.


В.Ч.: Перед Україною зараз не стоїть вибір: йти в Європу або куди-небудь ще. Вибір зараз лише один: посилювати та плекати прозорі компанії, які працюють за міжнародними стандартами та сплачують податки до бюджету України. Інший вибір означає скотитися в "чорний" ринок, втративши країну. Бо саме "чорний" ринок вбиває наше майбутнє, породжуючи корупцію, контрафакт та контрабанду.


Українці обирають дешевші товари, часто не розуміючи, що вони можуть ввозитися "по-сірому", в обхід законних процедур, без сплати податків.


Звичайних споживачів це мало хвилює, але ми таким чином підтримуємо компанію, яка не приносить країні ніякої користі, замість того, щоб підтримувати ту, яка сплачує податки й інвестує в розвиток і захист свого персоналу.


Комментариев нет:

Отправить комментарий