среда, 25 октября 2017 г.

Саакашвили

Генпрокурор Луценко сказав, що грузин Коба Накопія перетнув кордон з кількома валізами грошей, в яких було 3 мільйони доларів для акції перед Верховною Радою.

Я вимагаю показати записи з камер аеропорту, ці камери все фіксують. Якщо у Накопія було щось більше однієї звичайної сумки, я готовий прийняти, що генпрокурор може говорити правду. Якщо у нього була всього лише одна сумка, як стверджує Накопія, в яку не вмістилася б і мала частина цієї суми, то генпрокурор безбожно бреше.

Я вже не кажу про те, що згідно з заявою Луценка, грузинського громадянина не перевірили через наявність у нього диппаспорту. За міжнародними конвенціями не перевіряють тільки акредитованих в Україні дипломатів, а решта проходять перевірку на звичайних підставах.

І останнє, якби він правда незаконно провіз 3 мільйони доларів, то це кримінальний злочин, за який не те що в країну не пускають (як вчинили з Накопія), а затримують, порушують кримінальну справу і садять на довгий термін.

До речі, фото в цьому повідомленні 2014 року, коли я поїхав до Дніпра підтримати наших бійців, тоді губернатором там був Коломойський, а я був молодшим і більш товстим.

Генпрокурор Луценко сказал, что грузин Коба Накопия пересек границу с несколькими чемоданами денег, в которых было 3 миллиона долларов для акции перед Верховной Радой.

Я требую показать записи с камер аэропорта, эти камеры все фиксируют. Если у Накопия было что-то больше одной обычной сумки, я готов принять, что генпрокурор может говорить правду. Если у него была всего лишь одна сумка, как утверждает Накопия, в которую не вместилась бы и малая часть этой суммы, то генпрокурор безбожно врет.

Я уже не говорю о том, что по заявлению Луценко грузинского гражданина не проверили из-за наличия у него диппаспорта. По международным конвенциям не проверяют только аккредитованных в Украине дипломатов, а остальные проходят проверку на обычных основаниях.

И последнее, если бы он правда незаконно провез 3 миллиона долларов, то это уголовное преступление, за которое не то что в страну не пускают (как поступили с Накопия), а задерживают, возбуждают уголовное дело и сажают на долгий срок.

Кстати, фото в этом сообщении 2014 года, когда я поехал в Днепр поддержать наших бойцов, тогда губернатором там был Коломойский, а я был моложе и более толстым.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1724999864197054&id=260603653970023

Комментариев нет:

Отправить комментарий