четверг, 30 ноября 2017 г.

Саакашвили

Дуже ввічливі співробітниці Міграційної служби видали мені довідку про продовження терміну законного перебування в Україні ще на три місяці, при цьому навіть люб'язно пригостили чаєм.
Одночасно залишається загроза - СБУ отримало ухвалу по обшуку моєї квартири та службових приміщень у справі про державний переворот. Стеження за мною і моїми найближчими соратниками в останні дні, на око, подвоїлося, і про розпорядження Порошенко я вчора вже розповів.

Очень вежливые сотрудницы Миграционной службы выдали мне справку о продлении срока законного пребывания в Украине еще на три месяца, при этом даже любезно угостили чаем.
Одновременно остается угроза - СБУ получило ухвалу по обыску моей квартиры и служебных помещений по делу о государственном перевороте. Слежка за мной и моими ближайшими соратниками в последние дни, на глаз, удвоилась, и о распоряжениях Порошенко я вчера уже рассказал.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1765203843509989&id=260603653970023

Комментариев нет:

Отправить комментарий