пятница, 10 марта 2017 г.

Саакашвілі

Ось ще одна відповідь на Насірова і мою активність. Інформацію щодо мене особисто і мого оточення копають вже понад рік, і «знайшли» тільки діяльність генконсула Грузії багаторічної давності і 500 гривень премії Юлії Марушевської.
Тимура затримали за «справою» восьмирічної давнини, під час його перебування на посаді генерального консула. Це затримання - порушення міжнародного права і, зокрема, Віденської конвенції. Рішення про арешт Нішніанідзе було прийнято в кабінеті Порошенко в присутності генпрокурора Луценко, Кононенко і Грановського. Там же було прийнято рішення про процесуальних діях проти Марушевская і її заступників. Я дізнався про цю нараду в той же день. Про плани затримання дізнався і Тимур, який перебував у Грузії, але вирішив відразу ж приїхати, сказавши, що він ніяких законів не порушував і пред'явити йому нічого.
Можливо, мене навмисне і попередили, щоб я замовк і почав домовлятися. Шкода, що через мене страждають абсолютно невинні люди, але ініціатори цих репресій мене дуже погано знають і не розуміють, що вони тільки зміцнюють мою рішучість, бо я багато їжджу і відчуваю підтримку народу України.
І ще одна інформація. Вчора була нова нарада, розглядалося питання Насірова. Було прийнято наступне рішення: в апеляційному суді заставу зменшити до 10-20 мільйонів гривень і випустити. Якщо у суду збереться багато людей, його будуть відкладати стільки разів, скільки потрібно, поки активісти не втомляться і їх кількість не зменшиться. Грановський вже домовився з наступними суддями: Глиняний і Масенко.

Вот еще один ответ на Насирова и мою активность. Информацию насчет меня лично и моего окружения копают уже больше года, и «нашли» только деятельность генконсула Грузии многолетней давности и 500 гривен премии Юлии Марушевской.
Тимура задержали за «дело» восьмилетней давности, в бытность его работы генеральным консулом. Это задержание - нарушение международного права и в частности Венской конвенции. Решение об аресте Нишнианидзе было принято в кабинете Порошенко в присутствии генпрокурора Луценко, Кононенко и Грановского. Там же было принято решение о процессуальных действиях против Марушевской и ее заместителей. Я узнал об этом совещании в тот же день. О планах задержания узнал и Тимур, который был в Грузии, но решил сразу же приехать, сказав, что он никаких законов не нарушал и предъявить ему нечего.
Может быть, меня специально и предупредили, чтобы  я замолчал и начал договариваться. Жаль, что из-за меня страдают совершенно невинные люди, но инициаторы этих репрессий меня очень плохо знают и не понимают, что они только укрепляют мою решимость, так как я много езжу и чувствую поддержку народа Украины.
И еще одна информация. Вчера было новое совещание, рассматривался вопрос Насирова. Было принято следующее решение: в апелляционном суде залог уменьшить до 10-20 миллионов гривен и выпустить. Если у суда соберется много людей, его будут откладывать столько раз, сколько потребуется, пока активисты не устанут и их количество не уменьшится. Грановский уже договорился со следующими судьями: Глиняный и Масенко.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1473638349333208&id=260603653970023

Комментариев нет:

Отправить комментарий