воскресенье, 12 марта 2017 г.

The Wall Street Journal: Порошенко насправді не хоче реформ

Навіщо уряд запросив Юлію Марушевську очолити найбільш корумповану митницю України, чи потрібні були в Києві дієві реформи, і як тепер в Україні віддячують за боротьбу з корупцією.

Екс-очільниця одеської митниці Юлія Марушевська у статті A Ukrainian Reformer Gets a Visit From the Police для видання The Wall Street Journal написала про корупцію на Одеській митниці, з якою вона намагалась боротись, і яку продовжують підтримувати деякі члени уряду в Україні. Тепер з неї хочуть зробити корупціонера, щоб показово «покарати»

Я мала мандат на боротьбу з корупцією. Зараз уряд намагається зробити прикладом мене

Десять членів українських спецслужб прийшли за мною минулої п'ятниці. Озброєні та в масках, вони не мали ордеру, але пригрозили виламати двері. Не знаючи, що робити, мій чоловік подзвонив у ЗМІ. Коли репортери приїхали, мої переслідувачі вже стверджували, що вони просто хотіли "запросити" мене в гості до прокуратури. На щастя, мене тоді не було в країні.

Близько 13 місяців я обіймала посаду начальника Одеської митниці, контролювала діяльність п'яти портів у Чорному морі. Пост, який я обіймала, був відомий як один з найбільш прибуткових в урядових установах України. Десятки мільярдів доларів продукції щорічно проходять через порти. Багато хто з політичної еліти країни отримували зиск протягом багатьох років від вибіркового дотримання митного законодавства в портах Одеси, яких я публічно називала "банкоматами".

Нині Генеральна прокуратура України звинуватила мене у шахрайстві і зловживанні владою. "Знищення" мене буде недвозначним сигналом усім, хто працює над реформуванням і будує демократичну Україну: є ціна, яку доведеться заплатити за чесність.

Коли я обійняла посаду, митна служба була кошмаром. Губернатор Одеської області Міхеїл Саакашвілі запропонував мені роботу. Моє призначення було оголошено з фанфарами президентом України Петром Порошенком. "Ви повинні очистити митницю і запровадити національні реформи", - сказав він мені тоді.

Я так і зробила. За допомогою експертів з питань прозорості на митниці, я склала план по автоматизації процесу імпорту та мінімізації ризиків "людського впливу", пов'язаних з веденням бізнесу на кордоні. До цих реформ раніше посадові особи митних органів могли приймати суб'єктивні рішення з питань оподаткування. Недобросовісний чиновник також міг відкладати затвердження імпорту безкінечно або до тих пір, поки не отримає хабар.

https://beztabu.net/the-wall-street-journal-poroshenko-naspravdi-ne-hoche-reform_n15787

Комментариев нет:

Отправить комментарий