среда, 28 марта 2018 г.

Я готовий приїхати в Україну і боротися, – Саакашвілі Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2018/03/28/ya_gotovyy_pryihaty_v_ukrainu_i_borotysya__saakashvili_1294323

Про це в програмі «Громадська прокуратура» на телеканалі ZIK сказав витворений з України третій президент Грузії Міхеїл Саакашвілі. «Проти мене є незакрите кримінальне провадження, але співробітники ГПУ, СБУ зі мною не контактували для того, щоб отримати додаткові свідчення. Незважаючи на це, я вимагаю права приїхати в Україну, аби надати всі пояснення, піти на всі допити до суду і відповісти, якщо я зробив щось незаконно. Також хочу, аби той, хто сфальсифікував мою справу відповів за скоєне», – наголошує Саакашвілі президент Грузії. Міхеїл Саакашвілі підкреслив: на його товаришів в Україні незаконно тисне влада. «Давіду Сакварелідзе інкримінують одразу чотири злочини, за які його можуть посадити у в’язницю на сім років. Юрію Дерев'янко погрожують конфіскацією всього майна. Северіон Дангадзе вже за гратами. Крім того, допитували наших активістів в регіонах. Тобто тиск продовжується, але вони не можуть нас залякати. Наші люди все витримали, за що я дуже вдячний. Прикро, що влада погрожує громадянам в’язницею у той час, коли я у безпечній країні, де мені нічого не загрожує. Втім, я готовий приїхати в Україну і боротися разом», – говорить третій президент Грузії. Міхеїл Саакашвілі наголосив на тому, що обов’язково повернеться в Україну. Він переконаний, що нинішня влада нізащо не керуватиме країною знову, після виборів. «Нема жодного шансу, щоб Петро Порошенко на наступних виборах пройшов хоча б у другий тур. Я переконаний, що майбутнє його і банди – це в’язниця. В Україні їх ніхто не буде захищати, закордоном на них не чекають. Вони відповідатимуть за всі злочини, які скоїли проти народу, адже грабують, брешуть і незаконно тиснуть. Це стосується Порошенка, Луценка, Авакова, а також багатьох прокурорів. У тюрмах у них буде вдосталь часу, аби подумати над своєю поведінкою», – додав Саакашвілі. Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2018/03/28/ya_gotovyy_pryihaty_v_ukrainu_i_borotysya__saakashvili_1294323

Комментариев нет:

Отправить комментарий