четверг, 26 июля 2018 г.

Україна, Крим і Донбас: Держсекретар США повідомив Сенату нові подробиці переговорів Трампа і Путіна

Державний секретар США Майк Помпео на публічних слуханнях Сентау відповів на запитання сенатора США від штату Нью-Джерсі Боба Менеднеса щодо зустрічі лідерів США і Росії Дональда Трампа і Володимира Путіна.


Засідання комітету з закордонних справ Сенату США транслював телеканал "Прямий".

Наводимо розмову, яка відбулась між двома американськими політиками.

Майк Помпео: Ми захищаємо американські інтереси в Сирії, Україні. І ми говоримо Росії чітко, що для неї будуть наслідки за втручання в наші демократичні процеси. Ми розуміємо всі загрози, які Росія має на політичне життя Сполучених Штатів. І 213 санкцій щодо російських фізичних та юридичних осіб. 60 російських шпигунів, які були видворені зі Сполучених Штатів. Жорсткі заходи стосовно закриття російського консульства у Сан-Франциско. Зменшення штату російських дипломатів на 70% і багато військових навчань у Європі, і нові оборонні ініціативи. Ми надали оборонне озброєння Україні та Грузії. Після Гельсінкі було надано більше 200 мільйонів доларів Україні. Такого не було ще за 8 років до президентства Трампа.

Я хочу сказати, що президент Трамп підтримує висновки нашого розвідувальної спільноти стосовно втручання Росії у виборчий процес. Я особисто як розвідник розповідав йому це протягом року. Я також впевнений, що він поважає роботу наших колег із розвідки, і він також поважає роботу тих, хто працює в Державному департаменті США.

Боб Менеднес: Я хотів би задати вам декілька питань стосовно того, що ж власне відбулося. Чи говорив вам президент Трамп стосовно того, що вони обговорювали протягом двох годин в приватній зустрічі у Гельсінкі?

Майк Помпео: У президента є прерогатива стосовно того, з ким він зустрічається і як.

Боб Менеднес: Я задав вам дуже чітке запитання. Чи він говорив вам, що відбувалося?

Майк Помпео: Ви зараз намагаєтесь закинути, що відбулися якісь некоректні там переговори.

Боб Менеднес: Але ви знаєте, що відбулося?

Майк Помпео: Так. В мене було декілька розмов з президентом Трампом. Я був присутнім під час того, як президенти Путін і Трамп розповідали про результати. Я також говорив з Лавровим двічі. І я думаю, що в мене є повне розуміння.

Боб Менеднес: Ви говорили з перекладачем?

Майк Помпео: Ні, я не обговорював нічого.

Боб Менеднес: Ви бачили нотатки чи записи перекладача?

Майк Помпео: Я був на багатьох зустрічах, і я ніколи не покладався на їх роботу. І я не думаю, що це є необхідним.

Боб Менеднес: Чи говорив президент Трамп про послаблення санкцій?

Майк Помпео: Політика щодо санкцій буде незмінною.

Боб Менеднес: Я задав вам дуже конкретне запитання. Чи обговорював він послаблення санкцій?

Майк Помпео: Я знаю, що президент має особисті зустрічі, але я вам говорю про політику Сполучених Штатів, яка не змінилася.

Боб Менеднес: Але я хочу у вас запитати: що відбулося? Тому що люди, які створюють політику США, хотіли би знати, що відбулося. Чи було досягнуто домовленості стосовно послаблення санкцій?

Майк Помпео: Політика США стосовно того, що ви запитуєте, стосовно конкретно санкцій: я можу підтвердити, що жодних домовленостей не було досягнуто.

Боб Менеднес: Чи президент Трамп заявив чітко і жорстко, що ми не визнаємо анексії Криму, і ми визнаємо підтримку російських бойовиків?

Майк Помпео: Він чітко висловився стосовно американської позиції, коли він зустрічався з Володимиром Путіним. Я вам говорю про те, чим є зараз політика Сполучених Штатів – вона є незмінною.

Боб Менеднес: Пане секретар, зі всією повагою, я не хочу, щоб ви характеризували мої запитання. Я хочу досягти правди. Ми не знаємо, яка є правда. Ми хочемо дізнатися, що відбулося за ці дві години. Це надзвичайно довгий період для особистої зустрічі. Я би хотів дізнатися, чи вам доповів президент стосовно того, що відбувалося тоді…

Сьогодні Майк Помпео прокоментував переговори щодо України Трампа і Путіна,

Як повідомили ЗМІ, на саміті в Гельсінкі президент РФ Володимир Путін запропонував президенту США Дональду Трампу провести "референдум" на Донбасіщоб "покласти край військовому конфлікту".

Раніше у Білому домі повідомили, що Вашингтон не підтримує ідею Кремля щодо проведення на Донбасі референдуму.

Міністр закордонних справ України Павло Клімкін попередив, що російська пропозиція провести референдум на Донбасі є репетицією для розвалу України, яку проштовхує Кремль.

Нагадаємо, після саміту президента США Дональда Трампа з президентом РФ Володимиром Путіним у Гельсінкі лідер Демократичної партії у Сенаті Сполучених Штатів Чак Шумер закликав до посилення санкцій проти Москви.

Також лідер республіканської більшості у верхній палаті Конгресу Мітч Макконнелл, як і багато інших американських політиків виступив із різкою критикою на адресу президента США Дональда Трампа після його зустрічі з російським лідером Володимиром Путіним.

Актор і екс-губернатор Каліфорнії Арнольд Шварценеггер порівняв президента США Дональда Трампа з "маленькою макарониною".

Також слідкуйте за "Прямим" у FacebookTwitter Telegram та Instagram.


https://prm.ua/ukrayina-krim-i-donbas-derzhsekretar-ssha-povidomiv-senatu-novi-podrobitsi-peregovoriv-trampa-i-putina/

Комментариев нет:

Отправить комментарий