суббота, 28 октября 2017 г.

Журналист Крутчак требует через суд провести психоневрологическую и наркологическую экспертизы Рабиновича

Журналист Василий Крутчак намерен обратиться в суд с требованием провести психоневрологическую и наркологическую экспертизы депутата Верховной Рады Украины Вадима Рабиновича. Свое требование он обосновывает утверждением о наличии фактов, подтверждающих частое употребление Рабиновичем наркотических веществ. Кроме того, Крутчак настаивает на необходимости проведения вышеуказанных экспертиз, ссылаясь на очередные обвинения в свой адрес о якобы причастности не только к покушению на Рабиновича, но и к покушению на депутата Рады (фракция Радикальной партии Олега Ляшко) Игоря Мосийчука, произошедшее в Киеве 25 октября.

https://ukranews.com/news/526713-zhurnalyst-krutchak-trebuet-cherez-sud-provesty-psykhonevrologycheskuyu-y-narkologycheskuyu

Вчора мій адвокат зайшов на телекана NewsOne TV та повідомив про те, що я готую судовий позов про захист честі та ділової репутації до них та народного депутата Vadim Rabinovich.
Після чого Вадим побіг на цей же телеканал і заявив, що я причетний не тільки на його замах, а і на замах на Мосіичука!
У звязку з цим я готую другий судовий позов в якому буду вимагати, щоб Вадим Рабінович пройшов психо-наркотичну експертизу.
Оскільки я володію фактами, що Рабінович часто вживає наркотичні речовини через що в нього виникають проблеми з психікою.
Вразі того, якщо в організмі Рабіновича не буде виявлено наркотичної речовини то я публічно попрошу в нього вибачення.
А якщо навпаки в його організми такі речовини виявляться, то він повинний піти на телекана NewsOne та в прямому ефірі показати дану картинку, яку я публікую в себе на сторінці та попросити вибачення.
P.S. Друзі будь ласка перестаньте телефонувати до мене і замовляти депутатів. Найближчих пів-року я ніяких замовлень не буду приймати.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=395658570852100&id=100012238804295

Комментариев нет:

Отправить комментарий