суббота, 30 июня 2018 г.

Новий шлях: Саакашвілі вирішив повернутися до Грузії Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2018/06/30/novyy_shlyah_saakashvili_vyrishyv_povernutysya_do_gruzii_1356435

Колишній президент Грузії та екс-очільник Одеської області Міхеїл Саакашвілі, який зараз перебуває в Нідерландах, хоче повернутися до Грузії до президентських виборів цієї осені.

Про це він розповів для телеканалу RTVI, передає «Українська правда».

«Я повернуся, я думаю, до президентських виборів цієї осені, які Іванішвілі, я впевнений, програє», – сказав Саакашвілі.

Він додав, що в нього у Грузії серйозна підтримка.

«Я повернуся до Грузії. Якби вони думали, що вони мене зможуть затримати і утримати, вони б давно вже мене забрали з України. Вони не можуть мене затримати, тому що у нас реально дуже потужна підтримка», – додав він.

Згадав політик і про Петра Порошенка. За його словами, Президент України «вмовляв» грузинську владу, щоб ті забрали Саакашвілі у в’язницю.

«Порошенко їх вмовляв забрати мене до грузинської в’язниці. А грузини лягли кістками, Іванішвілі, що не хотіли мене забирати. Про що це говорить? Що вони мене бояться", – зазначив екс-президент.

У той же час, він заявив, що не збирається балотуватися ані в президенти Грузії, ані в президенти України.

Додамо, 28 червня Тбіліський міський суд визнав колишнього президента Грузії Міхеїла Саакашвілі винним у справі 2005 року про побиття депутата Валерія Гелашвілі і заочно засудив до шести років позбавлення волі. Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2018/06/30/novyy_shlyah_saakashvili_vyrishyv_povernutysya_do_gruzii_1356435

Комментариев нет:

Отправить комментарий