среда, 29 августа 2018 г.

Луценко передав до САП матеріали щодо в.о. голови ДФС Мирослава Продана

Генеральний прокурор Юрій Луценко сьогодні передав до Спеціалізованої антикорупційної прокуратури частину матеріалів кримінального провадження, що стосуються виконуючого обов’язки голови Державної фіскальної служби Мирослава Продана.


Про це ТСН.ua стало відомо з власних джерел у САП.

"Мова йде про два епізоди – придбання і будівництво нерухомості через підставних осіб в Україні і Турції", – говорить співрозмовник.

За даними ТСН.ua, завтра Продана викличуть в САП в якості свідка.

Нагадаємо, що в інтерв’ю "Українській правді" Луценко заявляв, що має персональні претензії до Продана.

"Поки що я озвучую претензії до безлічі випадків щодо контрабанди, які допустили його підлеглі. Але зараз я працюю у справі, в якій у мене є претензії до нього (Продана, - ред.) персональні. В той момент, коли я здобуду достатню кількість доказів, зроблю процесуальне рішення", – говорив Луценко.

Водночас прем'єр-міністр України Володимир Гройсман пообіцяв захищати в.о. голови Державної фіскальної служби (ДФС) Мирослава Продана.

"Я вийшов у публічну площину, оголосив війну контрабанді разом з ДФС, МВС, Нацполіцією, щоб припинили ввезення товарів за схемами. Нам непросто, у цих структурах є паршиві вівці, які сприяли цим схемам. Але я буду захищати керівництво митниці і ДФС, які розпочали реальну боротьбу", - написав Гройсман.

Нагадаємо, 21 серпня Луценко заявив, що співробітники ДФС і податкової міліції виявили 100 тис. тонн тканини на суму 150 млн доларів без жодних документів про походження товару. Цей товар було виявлено під час розслідування крадіжки 37 контейнерів з Одеської митниці. 


Луценко передав до САП матеріали щодо в.о. голови ДФС Мирослава Продана

Комментариев нет:

Отправить комментарий